fredag 25. januar 2013

er du glad i bøker?




Gyldendal forlag kjører nå en super facebook-kampanje hvor DU kan vinne en flott sybok.
Det eneste du må gjøre, er å skrive hva du har planer om å sy neste gang.
Trykk på bildet over for å komme til konkurransen.

En av bøkene du kan vinne, er boken "Sy myke barnklær".
Denne har vært sårt etterlengtet 
og er endelig kommet i et norsk opplag.
Jeg har selv hatt den danske utgaven noen år 
og anbefaler den gjerne.

kjole sydd etter mønster fra denne boken


Om jeg er glad i bøker?
Det er jeg! Litt over snittet også antageligvis. 
Og jeg snakker ikke om tunge romaner...




4 kommentarer:

Fiona sa...

Takk for tipset!
Mye spennende i bokhyllene dine, og kjenner igjen en del av dem. Kanskje du kunne skrevet et innlegg der du "anmeldte" noen av dem? Alltid nysgjerrig på nye anbefalinger på gode crafts bøker.

Unknown sa...

Takk for tipset!!!
Nå skal eg snart begynna på Frøyajakke :-)

Unknown sa...

Takk for tipset!!!
Nå skal eg snart begynna på Frøyajakke :-)

EllenSand sa...

Takk for tips. Jeg er også veldig glad i bøker. Må snart utvide bokhylla.
Ellen :)