lørdag 30. januar 2010

award



Jeg har de siste ukene fått denne awarden av Merete, maanebarnet, Lillis, duBedåre, citten og Hannemade.

Tuuusen tusen takk alle sammen!

-

Med awarden følger det å skrive 7 ting om seg selv......

1: Jeg har lakenskrekk! Elsker å sitte oppe alene når alle andre sover. Men jeg liker også å stå opp før alle andre.... så da blir det gjerne litt lite søvn...

2: Jeg er skravlete! Jeg skravler hele tiden, og ekstra mye når jeg er nervøs. Har t.o.m. skravlet meg gjennom 4 fødsler, hvor jordmødrene ikke tror at babyen faktisk kommer fordi jeg skravler sånn...

3: Jeg elsker å gå tur, og kan jeg både skravle og gå tur samtidig koser jeg meg!

4: Jeg er gift med en toppidrettsutøver, men mangler selv både konkurranseinstinkt og interesse for organisert idrett.

5: Jeg har komplekser for det rotete huset vårt. Det er så urettferdig, for jeg kjenner ingen som bruker like mye tid på husarbeid og rydding som meg!

6: Jeg blir fremdeles overveldet når jeg ser unge-flokken vår. 4 barn, det er jo kjempe mange!! Og jeg føler meg kjempe heldig!

7: Jeg er en notorisk samler, og er veldig glad i alle tingene mine. (er det rart det blir rotete?)


-
Awarden skal sendes videre til 7 andre, men jeg sender den rett og slett til alle på listen min som har lyst til å skrive 7 ting om seg selv og som ennå ikke har gjort det?


1 kommentar:

Lykke-Li sa...

Wow, jeg bare digger kjolene dine! Spesielt disse to siste!

Er mønsteret laget av deg?
Skikkelig spreke farger og detaljer, nydelig!