tirsdag 25. oktober 2011

veske til mora

og veske til dattera...
To vesker til mor og datter som feiret bursdag forrige helg.
Noen stor mor/datter-matche-fan er jeg nok ikke, 
så at fargevalget ble så likt er nok heller tilfeldig.
Og ja, det er refleks-stoff i applikasjonen!




Barneveske til datteren,
og stor voksenveske til mammaen.



Og siden dette er en sånn litt-lilla-dag, 
passer det vel å vise frem en kjole jeg sydde tidligere i høst.
Kjent modell i str134, i velour fra Onion/Masker&Sting 
og bomullsstoffer fra Tilda og uniten.







Ha en fin-fin dag!



8 kommentarer:

TinaF sa...

Flotte vesker!! Som vanlig ;)
Klem til deg :)

Anonym sa...

Og såååå glad den mora og jente var når de fikk de gavene! Tusen takk Anne

bentetove sa...

Kjempeflotte vesker!
Tenker de skal kose seg de som får disse:))

Unknown sa...

Så flotte!

lise sa...

Kjempefine begge to, og superlurt med refleks!

Annwes sa...

Kjære vene, så fantastisk den ugle-veska var *dåne*!! Herleg samansetjing av stoff, såå stilig! Og veldig smart med refleksstoff. Flott den andre veska og kjolen også :-)

Pernilla sa...

Helt plutselig så kom jeg innom her hos deg. Så mye fint du lager!
Elsker de kjolene du har og har en drøm om at jeg en gang skal tørr å lag en til meg selv.
Her hva det masse inspirasjon og finne, kommer innom igjen!
Ønsker deg en riktig fin helg!
Pernilla

Laila sa...

Hei! Så mye fint du lager! Er kjolen sydd etter egenkomponert mønster eller er det mulig å kjøpe mønsteret?
<3lig hilsen Laila