lørdag 16. juli 2011

sånne merkelapper...


I disse agurktider vil jeg vise frem:
Årets nyvinning hos frua: størrelses-lapper!


Nå blir det enklere å finne størrelsen på kjolene!
Også ser det jo fint ut! Kjøpt hos Lykkedragen.

Fra før har jeg jo fru-jansen-lapper fra minanamnband  
noe enhver hobbysyerske med respekt for seg selv har.


Så fikk jeg "made in jessheim"- lapper fra samme sted,
litt patriotisme-humor må man jo ha.




Og sånn apropos humor: 
her er en merkelapp som jeg har tatt vare på fra undertøy kjøpt i Kina.



Både lekkert og informativt!?



4 kommentarer:

Pia sa...

Imponerende med størrelseslapper - da begynner det å bli avansert! Og snasen truselapp - Goldlizo...Differ from other har de jo rett i.
Ha en fortsatt fin sommer:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, den undertøyslappen var bare hysterisk morsom.

Shamu sa...

Guri for ett merkelappsystem du har!!! dåne.... Jeg er helt imprignert!

Mitt størrelsesproblem er at jeg ofte kjører tversover-størrelser type 98/104 osv.. og jeg hater å være forvirret.. hehe..
Men en dag blir jeg kanskje like strukturert som du sweety!

Klem klem

Hannelt sa...

Den kinesiske var prizeless ;)