onsdag 27. mai 2009

Se min kjole....

Joda, jeg både lever og syr fremdeles!
Jeg skylder gjerne på at tiden flyr og at vi har mange jern i ilden....
men jeg kan like gjerne innrømme det først som sist,
at noen blogg-racer blir jeg aldri!

(Imotsetning til bl.a. denne flinke damen,
som stadig oppdaterer fra livet som husmor! Tittei-Merete!)

Putt meg bak en symaskin eller i et mørkerom,
og jeg blir der tålmodig til jeg er fornøyd.
Men med tastatur og mus, blir jeg rett og slett litt agressiv
når jeg ikke får det til med en gang.
Så den 15 år gamle foto-utdannelsen får bare støve ned, for det blir ikke bedre enn dette.
Jeg har hverken tid eller lyst til å knote med photoshop!

Men livet må jo dokumenteres litt ihvertfall,
så her kommer noen bilder av den nye kjolen min, og meg ;o)



Bomullsstoff fra Jysk og Tilda.

Ingen kommentarer: